ezine.bg»Статии»Спорт и Диети»Здравословно Хранене»Най-добрите храни преди тренировка

Най-добрите храни преди тренировка

Най-добрите храни преди тренировка
Еластични фитнес ленти с дръжки и педали + ръководство
Качество без компромис:
Еластични фитнес ленти с дръжки и педали + ръководство
29.00 лв.
Виж ››

Ако искаме да влезем във форма през повечето време тренировките не са достатъчни. Важно е да внимаваме и какво ядем. Правилната храна ще помогне да се извлече всичко от тренировката, стига да има достатъчно опции за закуска преди физическата дейност.

От друга страна пропуска да се консумира правилна храна може значително да затрудни тренировката. Добре е всеки да знае кои са храните, които се съчетават добре с тренировъчния процес. Те са тези, които са богати на протеини, въглехидрати и мазнини като се имат предвид здравословни мазнини, които дава авокадото например, а не сладоледът. От тези храни получаваме енергията, от която се нуждаем, за да завършим тренировката с добри резултати.

Ето няколко предложения за храна преди тренировка:

Плодово смути

Смутито е едно от най-добрите неща, които можете да направите за тялото си преди и след тренировка. Най-хубавото е, че можете да изберете плодовете, с които да го направите. Добре е да се включат плодове, съдържащи протеини като банани и фурми, а тези две предложения също така се съчетават добре. Може да се добави и лъжица протеин на прах. Добавката на кисело мляко, вода или портокалов сок без захар може да стане основа на смутито, вместо мляко.

Сандвич с авокадо, фъстъчено масло и банани

Сандвич с авокадо преди тренировка

По отношение на протеините бананите, фъстъченото масло и авокадото са основни продукти. Затова пълнозърнест сандвич с някоя от тези храни ще бъде пълноценна закуска преди тренировка. Авокадото може да се комбинира с яйце, както и фъстъченото масло и банана.

Чаша кисело мляко с горски плодове

Киселото мляко ни дава протеини и мазнини и не е толкова тежко, колкото фъстъченото масло, затова е идеален избор за лека закуска. В комбинация с плодове, ядки или семена, този млечен продукт става идеалната закуска.

Овесени ядки с гарнитура

Овесените ядки са богати на сложни въглехидрати, които се усвояват бавно и дават усещане за ситост. Ако се добави лъжица протеин на прах, е много препоръчително, особено ако тренировката включва вдигане на тежести. Плодовете по избор също са добра идея за храна преди тренировка - горски плодове или банани са чудесни за вкус и витамини.

Facebook
Любими
Twitter
Pinterest