Народните танци - по-добрият заместител на фитнеса!

Народните танци - по-добрият заместител на фитнеса!

0

Практикуването на веселите народни танци може успешно да замести всички онези досадни часове във фитнес залата.

1
Фитнес - Упражнения с успоредка за извайване на тялото

Упражнения с успоредка за извайване на тялото

08.05.20160126

Успоредката е един от най-елементарните фитнес уреди, но за сметка на това е изключително ефикасна за оформяне на гърдите, трицепсите и корема.

Фитнес - Щангите правят костите ни здрави

Щангите правят костите ни здрави

23.07.20150368

Вдигането на тежести прави костите ни по-здрави, посочва се в ново проучване, което е дело на експерти от Мисури. Някои от упражненията за вдигане на тежести и подскоците подобряват значително плътността на костите

Фитнес - Как да превърнем спорта в ежедневен навик

Как да превърнем спорта в ежедневен навик

01.07.20150745

Намерете спорта, който е най-подходящ за вас – дали ще е кросфит или спининг тренировка, идеята е да ви е приятно, докато го практикувате.

Фитнес - Странични ефекти от прием на инсулин

Странични ефекти от прием на инсулин

14.06.20150827

Инсулинът е пептиден хормон, който се произвежда от панкреаса. Съветът на специалистите, е никога да не се приемат инсулин преди храненето с бавноусвоими въглехидрати или след приема на бързоусвоими въглехидрати.

Фитнес - Откриха хормон, който ще измести фитнеса

Откриха хормон, който ще измести фитнеса

12.03.201501177

Учени от университета в Южна Калифорния откриха хормон, чието действие може да заемни фитнеса или поне търсения от упражненията ефект. Това представлява огромен напредък в откриването на нови лечения, свързани с възрастта и заболявания като диабета

Фитнес - Ниските температури ни помагат при отслабване

Ниските температури ни помагат при отслабване

11.01.20152621

Минусовите температури, въпреки че са неприятни, се оказват полезни за хората, които искат да се разделят с излишните килограми, показва ново проучване, цитирано от Дейли експрес.

Фитнес - Вдигайте гирички 20 мин. срещу бирено коремче

Вдигайте гирички 20 мин. срещу бирено коремче

02.01.20150884

Мъжете с плосък корем издържат средно около 2 минути в леглото, докато тези с бирено коремче – 7. 5 минути. Мъжете, които ежедневно действат с гирите по 20 минути, много рядко натрупват коремни тлъстини.

Фитнес - Начини за измерване на физическата подготовка

Начини за измерване на физическата подготовка

05.12.20140362

Много е важно да се прецени и издържливостта на тялото. Изберете постепенно засилващо се движение, като едновременно с това следите сърдечната си честота и пулса.

Фитнес - Фитнес гривна измерва колко се движим и изгаряме

Фитнес гривна измерва колко се движим и изгаряме

28.11.20140494

Новата фитнес гривна се описва като малък уред за китката с вграден правоъгълен 33-милиметров дисплей. Тя ще тежи едва 60 грама и ще работи на зареждащи се батерии.

Фитнес - За перфектна коремна преса

За перфектна коремна преса

19.11.201403042

Стегнатият и плосък корем е резултат от балансирано хранене и редовни тренировки. Не е задължително обаче да се потите с часове във фитнеса - лесни кардиоупражнения, докато работите, ще помогнат за вашата тънка талия

Фитнес - Упражнения за долната част на корема

Упражнения за долната част на корема

04.11.201402777

За да запазите добрият си вид и да поддържате стегната форма, то следвайте тези 5 упражнения, предназначени да поддържат долната част на корема в оптимално добро състояние.

Фитнес - Фитнес режимът на Люси Дяковска

Фитнес режимът на Люси Дяковска

08.09.201402708

Българската изпълнителка Люси Дяковска разкри режима, с който могат да се свалят излишните килограми само за 60 дни. Освен това видимо ще стегнете мускулатурата си.

  • Любими
  • Google+
  • Pinterest

  • Новини и Съвети

  • Нови
  • Последно коментирани
  • Популярни
  • Най-коментирани